Nytt lederteam ved CELL

Med senterleder i permisjon og ny studentsenterleder på plass, er lederteamet til CELL fornyet.

Portretter av alle i lederteamet, både nye og gamle

Det nye lederteamet for CELL. Stilling som pedagogisk rådgiver er under tilsetting (foto av Erling Hjelmeng: Terje Heiestad/Millimeter press. Øvrige: UiO)

Høsten 2022 og våren 2023 skal Malcolm Langford ha permisjon/forskningsfri, og Erling Hjelmeng har derfor blitt fungerende senterleder ved CELL. Med seg som nestleder har han Tobias Mahler, som også er faglig leder i CELL. 1.juli ble Nasjida Noorestany tilsatt i rollen som studentsenterleder, og tok dermed spranget opp fra sin rolle som studentprosjektleder. Hilde Westbye og Karoline Stensvik fortsetter i sine roller som hhv. faglig- og administrativ koordinator. Prosessen med tilsetting av pedagogisk rådgiver ved CELL er pågående.

Les også intervjuet med Nasjida Noorestany her

Publisert 25. aug. 2022 14:27 - Sist endret 25. aug. 2022 14:27