Tips og veiledninger

Her finner du tips og veiledninger fra CELLs studentteam.

Publisert 30. mai 2024 13:54

Når man gir tilbakemelding på andres tekster har Word to særlig nyttige verktøy: spor endringer og sett inn kommentar. Kommentarfunksjonen i Word vil de fleste være kjent med fra før av. Spor endringer vil være mer fremmed for mange.

Publisert 21. okt. 2021 12:07

Er du lei av å lese juss til eksamen? Har du lyst på litt tilbakelent, men likevel faglig, påfyll? Det finnes en rekke podcaster du kan lytte til.

Publisert 20. okt. 2021 08:07

Vi i CELLs studentteam har samlet sammen gode tips til deg som skal ha hjemmeeksamen. Her finner du huskelister som er nyttige både før og under selve eksamensdagen.

Publisert 20. okt. 2021 08:05

Å gi tilbakemelding på hverandres tekster kan være en nyttig arbeidsform for å tilegne seg gode skriveferdigheter eller for å forbedre teksten sin. Tilbakemelding kan tjene mange formål og ta ulike former.