Nominasjon til årets tidsskriftartikkel

Artikkelen "EEA Exemption from Norwegian CFC rules", skrevet av Blazej Kuzniacki og publisert i "Skatterett" 2014, Nr. 3, er nominert til prisen "Årets tidsskriftartikkel" av Universitetsforlaget.

Vi gratulerer Blazej, som er stipendiat ved Institutt for offentlig rett og medlem av vår forskergruppe, med nominasjonen.
Les artikkelen i Skatterett 2014, nr 3.

Universitetsforlaget meddeler følgende:

Universitetsforlaget er stolte av å få være utgiver for over 40 solide tidsskrift. Redaksjoner og forfattere gjør en formidabel innsats for at lesere i Norden og resten av verden skal få tilgang til ny og godt formidlet kunnskap. For å gjøre ære på dette arbeidet deler Universitetsforlaget hvert år ut hedersprisen «Årets tidsskriftartikkel». Forfatteren av vinnerartikkelen mottar 25 000 kroner.

Utvelgelseskriteriene er at artikkelen skal være faglig nyvinnende og godt formidlet. Det er redaktørene i hvert enkelt tidsskrift som nominerer artikler, mens en uavhengig jury, utpekt av Universitetsforlaget, på fritt grunnlag vurderer de foreslåtte kandidatene og kårer vinneren.

Prisen deles ut 11. juni 2015 på Universitetsforlagets sommerfest i Drammensveien 99, og alle nominerte forfattere inviteres til festen. Forfatteren av vinnerartikkelen varsles noen dager før festen.

Publisert 27. mars 2015 10:26 - Sist endret 7. feb. 2020 14:20