Ny e-postliste for grønn kriminologi i Norden

Vil du motta nyheter og oppdateringer om hva som skjer innenfor fagfeltet grønn kriminologi? Da bør du melde deg på den nyopprettede e-postlisten for grønn kriminologi.

E-postlisten skal fungere som et verktøy for informasjonsutveksling og nettverksbygging. Foto: sxc.hu

Abonner på vår e-postliste for å lettere kunne utveksle og motta informasjon om arrangementer, publikasjoner og annet som er relevant for fagfeltet grønn (øko-global) kriminologi.

Formålet med listen er å bidra til å bygge et nordisk informasjonsnettverk mellom forskere, fagfolk og studenter med interesse for spørsmål knyttet til grønn kriminologi. Innholdet som distribueres på listen er engelskspråklig, slik at informasjonen kan nyttiggjøres av alle nordiske deltakere.

Som abonnent vil du motta jevnlige meldinger (maks. en e-post hver annen uke). Du oppfordres også til å sende inn relevant informasjon som kan videreformidles til de andre abonnentene på listen. Alle innsendte bidrag vil bli vurdert av en moderator.

Publisert 18. nov. 2010 14:51 - Sist endra 19. nov. 2010 15:42