Ledig postdoktorstilling ved Institutt for kriminologi og rettssosiologi

Har du lyst til å identifisere, kontekstualisere og analysere rettslige kilder og debatter om abort i Argentina, Irland og USA?

Forskningsprosjektet MEDRA skal undersøke hvordan medisinsk kunnskap er brukt i debatten om abort i USA, Irland og Argentina. Prosjektet har fått finansiering fra UiO:Demokrati for tre år.

Institutt for kriminologi og rettssosiologi søker etter en postdoktor som skal jobbe på dette prosjektet. Postdoktoren vil ha ansvar for å identifisere, kontekstualisere og analysere rettslige kilder og debatter om abort i de tre landene. Personen som ansettes vil være en del av instituttets forskningsmiljø og skal samarbeide med professor May-Len Skilbrei. Søknadsfristen er 19. mai 2023.

Se også:

Publisert 26. apr. 2023 21:07 - Sist endra 26. apr. 2023 21:07