Tidlegare

Tid og stad: , Domus Juridica, Auditorium 1

Hvorfor ble jentene på Bjerketun straffet hardere og mer ydmykende enn guttene på Bastøy? Og hvorfor ble ikke overgrepene tatt på alvor før en modig psykolog slo alarm?

Tid og stad: , Universitetets aula

Institutt for kriminologi og rettssosiologi har gleden av å invitere alle kandidater som leverte masteroppgaven i mai eller i september til seremoni i Universitetets aula.

Tid og stad: , Kjerka, Domus Media, inngang vest

Seminaret belyser noen spørsmål rundt nåværende og fremtidig arbeid rundt smittevernberedskap spesielt og helsekriser generelt: Hvilke tiltak har fungert? Hva kan vi gjenbruke og hva bør vi endre eller forkaste, slik at vi er bedre forberedt på en ny helsekrise? Hvilken rolle bør digital teknologi spille i dette arbeidet, og hvordan?

Tid og stad: , 8113 Domus Juridica

Interdisciplinary perspectives on bordering.

Tid:

Avslutningsseremonien for master i kriminologi og rettssosiologi avholdes i Universitetets Aula (Domus Media) 17. februar 2022