Skriveverksted "Shut Up & Write"

Har du en tekst du jobber med dette semesteret? Enten det er en semesteroppgave, bacheloroppgave, masteroppgave eller et annet skriftlig verk, inviterer instituttet til konsentrerte skriveøkter og sosiale pauser.

En student sitter og skriver på en oppgave som vi også ser på studentens PC-skjerm.

Poenget med "Shut Up & Write" er å veksle mellom å jobbe intensivt og ta pauser sammen. Foto: Maud Hol/UiO.

Skriveverkstedet har en varighet på 4 timer. Vi veksler mellom å skrive intensivt i 45 minutter og pauser på 15 minutter. Slik kombinerer vi det å jobbe effektivt med sosiale pauser og «mingling» med medstudenter – uavhengig av hvor man er i studieløpet.

Formålet med skriveverkstedet er at man i innspurten av semesterets skrivearbeid, skal jobbe effektivt og fokusert med oppgaven sin og få mest mulig ned på papiret.

Det vil ikke bli tilbudt faglig hjelp utover diskusjoner med medstudenter i pausene.

Instituttet serverer kaffe, brus og noe å spise på til deltakerne.

Meld deg på her

Kontaktinformasjon

Har du spørsmål om skriveverkstedet, ta kontakt med studentene Kathinka Nordvik eller Rikke Stjernstrøm.

Publisert 12. apr. 2023 11:18 - Sist endra 12. apr. 2023 11:18