Nominert til "Årets artikkel" 2019

Artikkelen "Tålegrensen for vindkraft" av Pauline Sommerfelt Helle og Henrik Bjørnebye er nominert til Universitetsforlagets pris «Årets tidsskriftartikkel» 2019

Vi er stolte av vår tidligere vit.ass. Pauline Sommerfelt Helle og professor Henrik Bjørnebye som med artikkelen "Tålegrensen for vindkraft" er nominert til Universitetsforlagets pris «Årets tidsskriftartikkel» 2019.

Artikkelen er publisert i Tidsskrift for Eiendomsrett nr. 2/2019

Utvelgelseskriteriene er at artikkelen skal være faglig nyvinnende og godt formidlet, og noe redaksjonen var ekstra stolt av å publisere. Det er redaktørene i hvert enkelt tidsskrift som nominerer artikler, mens en uavhengig jury, utpekt av Universitetsforlaget, på fritt grunnlag vurderer de foreslåtte kandidatene og kårer vinneren. Forfatterne av vinnerartikkelen mottar 25 000 kroner.

Prisen deles ut 4. juni 2020

Emneord: Vindkraft