Skal veilede i hybridunderivsning

Terje Tolleshaug har tiltrådt i ei nyoppretta prosjektstilling. Han skal ha ansvar for å lære opp og veilede lærere i hybridundervisning.

Nye oppgåver i IT seksjonen

- Eg skal ha ansvar for å lære opp og veilede lærere i hybridundervisning. I denne undervisningsforma brukes det både fysisk og digital undervisning, og det trengs ein del ferdigheter for å beherske det - seier Tolleshaug.

Om utfordringar med hybridundervisninga

Terje Tolleshaug  tiltrådte stillinga i april 2021. Foto Eva Dobos/UiO

- Det kan bli utfordrende å ivareta studentene som er i klasserommet og studentene som er på nett samtidig. Derfor er det viktig at foreleserne får tid til å prøve løsningene, slik at dei blir trygge og kan tilpasse deira forelesninger. Eg trur det kjem til å gå fint.

Bakgrunn i lyd og film

Terje kjem frå ei stilling som studiekonsulent ved NIFS, og er utdanna innen film og lyd, noko som kan være ein nyttig kompetanse for fakultetet.

- Eg er utdanna innen musikkteknologi ved NTNU. Denne utdanninga gjev kompetanse i lyd, komposisjon og film. No tar jeg eit deltidsstudium på Oslo Fotokunstskole der eg studerer filmproduksjon. Eg har erfaring med Premier Pro Adobe som brukes til redigering og klipp, og kan bidra med å lage og redigere videoar og podkastar.

Av Eva Dobos
Publisert 14. mai 2021 10:13 - Sist endret 18. mai 2021 09:28