Tidligere

Tid og sted: , Auditorium 1 i Domus Juridica.

Et nytt dekanvalg er rett rundt hjørnet. Mandag 25. september presenterer dekanteamet seg for studenter og ansatte ved Det juridiske fakultet.

Tid og sted: , Domus Juridica, aud 2

Til høsten kjem det fleire nye valemne og ny profilordning på Master i rettsvitskap. Få med deg presentasjon av kva som er nytt, lunch og ein prat med ein av dei profilansvarlege.

Tid og sted: , Gamle Festsal, Domus Academica

FNs Statsløskonvensjonen – hvorfor er den fortsatt viktig og aktuell og hvordan er Norges etterlevelse av konvensjonen og domstolsprøvning av sakene?

Tid og sted: , Domus Juridica, auditorium 2

Det juridiske fakultet markerer den internasjonale dagen mot rasediskriminering med å sette søkelys på studentenes initiativ for inkludering og ikke-diskriminering.

Tid og sted: , Domus Juridica, auditorium 1

Det juridiske fakultet markerer kvinnedagen 8. mars med en presentasjon av boken Kjønn og rett: Kvinne-, kjønns- og likestillingsperspektiver i jusstudiet