Saksliste
Sak 1/2020 Godkjenning av innkalling
Sak 2/2020 Situasjonen rundt Koronoa
- Erfaringer med hjemmekontor.
Alle medlemmene gir en muntlig tilbakemelding fra egen enhet.
- Risikovurderinger for enhetene før tilbakekomst i bygningene medio mai 2020. Alle enhetene har foretatt en risikovurdering.
Risikovurderingene er sendt medlemmene på e-post.
Orientering v/ Oddrun: - Studenters bruk av bygningene, lesesaler og generell bruk våren 2020
- Status eksamen og undervisning vår 2020
- Studentforeningenes bruk av sine kontorplasser i DJ og DA.
- Drift av Frokostkjelleren.
- Planer for høsten 2020 med studentenes bruk av bygningene samt undervisning og eksamen
- Hva er status nå?
Er fakultetet og UiO nå i beredskap eller en form for ny type hverdag? Hvordan følger vi opp korona-situasjonen - hva blir gjort, og hvem er det som følger opp. Hvilke muligheter er det for påvirkning og innspill fra vernelinjen fremover?
Punktet er fremmet av hovedverneombudet. Informasjon og diskusjon i møtet.
Sak 3/2020 Status innkjøring / ferdigstillelse Domus Juridica
Oddrun orienterer.