Innkalling til LAMU-møte 2/2020

Møtet vil foregå digitalt på zoom. Den enkelte mottar invitasjon via e-post.

Saksliste

 

Sak 1/2020 Godkjenning av innkalling

 

Sak 2/2020 Situasjonen rundt Koronoa

  • Erfaringer med hjemmekontor. 
    Alle medlemmene gir en muntlig tilbakemelding fra egen enhet.
     
  • Risikovurderinger for enhetene før tilbakekomst i bygningene medio mai 2020. Alle enhetene har foretatt en risikovurdering.
    Risikovurderingene er sendt medlemmene på e-post.

    Orientering v/ Oddrun:
  • Studenters bruk av bygningene, lesesaler og generell bruk våren 2020
  • Status eksamen og undervisning vår 2020
  • Studentforeningenes bruk av sine kontorplasser i DJ og DA.
  • Drift av Frokostkjelleren.
  • Planer for høsten 2020 med studentenes bruk av bygningene samt undervisning og eksamen
  • Hva er status nå?
    Er fakultetet og UiO nå i beredskap eller en form for ny type hverdag? Hvordan følger vi opp korona-situasjonen - hva blir gjort, og hvem er det som følger opp. Hvilke muligheter er det for påvirkning og innspill fra vernelinjen fremover?
    Punktet er fremmet av hovedverneombudet. Informasjon og diskusjon i møtet.
     

Sak 3/2020 Status innkjøring / ferdigstillelse Domus Juridica
Oddrun orienterer.

Publisert 6. feb. 2020 11:14 - Sist endret 4. juni 2020 08:35