Fakultetet søker faddere til en roligere studiestart

Fakultetet jobber aktivt med at alle studenter skal føle seg godt mottatt i forbindelse med studiestart. Vi har, basert på tilbakemeldinger fra tidligere studiestartuker, sett at det er flere studenter som ikke føler at studiestartuken er egnet for dem. Fakultetet ønsker derfor å sette sammen en gruppe for studenter, som befinner seg i en annen livssituasjon og ønsker seg en faddergruppe med fokus på en roligere studiestart.

For å gjennomføre dette trenger fakultetet faddere til denne gruppen. Vi søker derfor etter deg som kunne tenke deg å hjelpe oss å ta imot disse studentene. Man vil delta som normalt på de faglige aktivitetene på dagtid, men på kveldstid vil man legge opp til et sosialt program tilpasset studentene. For eksempel en hyggelig middag eller en tur på kino. Studiestartuken er fra mandag 13. august til lørdag 18. august.

Kunne du tenkte deg å bidra til at flere får en hyggelig studiestart? Eller har du spørsmål rundt dette? Send en epost til Lisa Marie Engebø på e-post: l.m.engebo@jus.uio.no.

Publisert 27. juni 2018 09:24 - Sist endret 27. juni 2018 09:26