Informasjonsmøte - Aker Scholarship, 05. september, kl. 15.15, UiO, Georg Sverdrups hus

Aker Scholarship er et stipend for deg som ønsker å reise ut for å ta en LL.M. eller PhD ved et av verdens ledende universiteter. Stipendet ønsker søkere fra alle fagfelt.

Bildet kan inneholde: smil, øyevipper, font, lykkelig, smykker.

Aker Scholarship støtter master- og doktorgrader innenfor alle fagfelt ved ni av verdens ledende universiteter.

Som Aker Scholar får du finansiering som supplerer andre støtteordninger. Du vil normalt ikke pådra deg studielån under oppholdet. Du vil også få viktig bistand i søknadsprosessene til universitetene som ofte kan være kompliserte.

Stipendet kommer uten bindinger.

Aker Scholarship tildeles studenter som er faglig sterke og som har et ønske om å bidra i samfunnet. Det er ingen forpliktelser ovenfor Aker og det stilles heller ingen krav til hva du skal jobbe med etter studiet.

Representanter fra Aker Scholarship holder infomøte for å snakke mer om dine muligheter og Aker Scholarship.

Husk at søknadsfristen for Aker Scholarship er 18. september 2022 for studiestart høsten 2023.

Informasjonsmøtet på UiO avholdes den 05. september 2022, kl. 15.15, Georg Sverdrups hus, grupperom 4.

Påmelding til informasjonsmøtet.

For mer info: www.akerscholarship.no eller send en epost til kontakt@akerscholarship.no

Vel møtt!

Publisert 29. aug. 2022 10:16 - Sist endret 29. aug. 2022 10:16