Informasjonsmøte om utveksling for våren 2021

Har du lyst til å reise på utveksling for å ta en del av graden din i utlandet? Mer informasjon om utveksling samt søknadsprosedyren får du ved å se på Informasjonsmøtet om utveksling for våren 2021.

Bildet kan inneholde: produkt.

Vanligvis organiserer vi et fysisk informasjonsmøte om utveksling i forkant av søknadsfristen, men pga. korona-situasjonen valgte vi dette semesteret å ta opp informasjonsmøtet på video og gjøre dette tilgjengelig på utenlandssiden.

Informasjonsmøtet gir deg svar på hvorfor du bør studere i utlandet, en oversikt over utvekslingsmuligheter, søknadsprosedyre samt viktige forhold rundt et utvekslingsopphold i utlandet.

Husk at du må studierett til mastergraden i rettsvitenskap for å kunne benytte fakultetets avtaler og ha bestått eksamen i 3. avdeling på tidspunktet for utreise.

Publisert 18. aug. 2020 13:14 - Sist endret 18. aug. 2020 13:30