Fulbright-kontoret arrangerer informasjonsmøte om LL.M. i USA

Tirsdag 15. mai (13.00-14.30) arrangerer Fulbright-kontoret og Den amerikanske ambassaden et seminar for studenter og jurister, som er interessert i å ta en Master of Laws grad (LLM) i USA. Se program.

Director of Graduate and International Programs ved Michigan State University College of Law, Carrie R. Feeheley, kommer til Fulbright-kontoret for å fortelle om den amerikanske graden LLM, hvordan man finner frem til et passende LLM-program, og selve søknadsprosessen. Hun vil også informere om LLM-programmet ved Michigan State University College of Law.

Det vil bli anledning til å stille spørsmål både til Carrie og til representanter fra Norge-Amerika Foreningen og Fulbright, to organisasjoner som tilbyr stipend til USA.

Er du interessert i å delta? Send en e-post til fulbright@fulbright.no

Publisert 26. apr. 2012 12:45 - Sist endret 26. apr. 2012 12:50