Ny LLM-mulighet på Richmond Law

Fakultetet har inngått en LLM-avtale med University of Richmond School of Law. Avtalen sikrer tilgang til Richmond Laws LL.M.-program med reduserte skolepenger. Oppstart er høsten 2018.

Richmond Law

Avtalen er åpen for studenter på Masterstudiet i rettsvitenskap. Studenter må ha fullført 4. året av Masterstudiet i rettsvitenskap før utreise og ha et karaktersnitt på C eller bedre. Oppstart er høsten 2018.

Siden vi nettopp inngikk denne avtalen, var det ikke mulig å utlyse denne i forbindelse med den ordinære utlysningen av plasser for høsten 2018. Studenter, som er interesserte i en LLM-plass på Richmond Law høsten 2018, må ta kontakt med utenlandskoordinatoren innen 12. april.

Mer informasjon om avtalen finner du på vår avtaleside.

Vi har mulighet til å nominere opp til 4 kvalifiserte søkere. Dersom det er flere kvalifiserte søkere enn det vi har plasser til, avgjør ansiennitet og karaktersnitt.

Det er Richmond Law som tar den endelige beslutningen om opptak. Beslutningen er endelig og kan ikke påklages av fakultetet.

Publisert 26. mars 2018 16:28 - Sist endret 27. mars 2018 10:21