Ønsker du å avlegge en LL.M. med oppstart høsten 2019 via våre avtaler?

Ønsker du å avlegge en LL.M.-grad gjennom fakultetets avtaler i utlandet? Fakultetet har fortsatt noen ledige LL.M.-plasser med oppstart høsten 2019.

En oversikt over disse, samt mer informasjon, finner du i oversikten over tilgjengelige plasser.

Dersom du er interessert i en av LL.M.-plassene, må du ta kontakt med internasjonal koordinator eller Infosenteret innen 10. mars, kl. 14.

Studenter som ønsker å avlegge en LL.M.-grad via våre avtaler på Bond, SOAS eller Penn State Law må minst ha fullført 3. studieåret ved utreise og ha et karaktersnitt på C eller bedre. Studenter som ønsker å avlegge en LL.M. på Richmond Law må ha fullført 4. året av Masterstudiet i rettsvitenskap før utreise og ha et karaktersnitt på C eller bedre.

Dersom det er flere søkere enn vi har plasser til avgjør fakultetets innstillingsregler hvem som får tildelt plassene.

Detaljert informasjon om de enkelte LL.M.-programmene finner du på partneruniversitetenes websider.

Publisert 28. feb. 2019 13:10 - Sist endret 28. feb. 2019 13:23