Presentasjon av LL.M.-programmene til ulike Law Schools i USA

For jusstudenter, som snart avslutter sin mastergrad i rettsvitenskap og er interesserte i å ta en LL.M. i USA etter mastergraden, er U.S. LL.M. Admissions Series en fin måte å informere seg om LL.M.-programmene på ulike, fremragende Law Schools i USA. Blant annet presenterer også Cornell Law School sitt LL.M.-program.

Join representatives from Chicago, Columbia, Cornell, NYU, Northwestern, and Penn Law Schools for a dynamic joint information session about the LL.M. Program experience at a top U.S. law school, followed by individual Q&A breakout meeting rooms, where you may speak directly with the representatives from each school.

While these events are listed for specific regions (based on the time of day they are being held), all are welcome to participate, from any corner of the globe.

LL.M. Recuting Events.

Publisert 6. okt. 2022 14:42 - Sist endret 6. okt. 2022 14:42