Forelesning «U.S. Legal Writing: The Reader’s Perspective»

Den 11. oktober 2012 får fakultetet besøk av Prof. Karen Bysiewicz fra Penn State The Dickinson School of Law. Hun skal holde forelesningen «U.S. Legal Writing: The Reader’s Perspective».

Kort om forelesningen:

Knowing what readers’ expect can transform how lawyers write. Learn strategies to tailor your writing in English to communicate your ideas more effectively.

Etter forelesningen vil Prof. Bysiewicz presentere LL.M.-programmene på Penn State University.

Forelesningen er åpen for alle jusstudenter fra fakultetet, men husk at det er begrenset med antall plasser i auditoriet. Du trenger ikke å registrere deg, men vi gjør oppmerksom på at vi ikke kan slippe inn flere studenter enn det det er sitteplasser for i auditoriet. Første-mann-til-mølla-prinsippet gjelder.

Her kan du lese mer (PDF).

Sted: Auditorium 6, Domus Academica

Tid: 11. oktober 2012, kl. 12.15-14.00