Aktuelle saker

Publisert 6. okt. 2022 14:42

For jusstudenter, som snart avslutter sin mastergrad i rettsvitenskap og er interesserte i å ta en LL.M. i USA etter mastergraden, er U.S. LL.M. Admissions Series en fin måte å informere seg om LL.M.-programmene på ulike, fremragende Law Schools i USA. Blant annet presenterer også Cornell Law School sitt LL.M.-program.

Publisert 26. sep. 2022 10:33

Oversikten over restplasser finner du her (pdf).

Dersom du er interessert i en av restplassene må du ta kontakt med internasjonal koordinator innen 28. september, kl. 14.00.

Publisert 9. mai 2022 10:25

East China University of Political Science and Law (ECUPL) i Shanghai organiserer fra 20. juni til 15. juli 2022 en online sommerskole (Shanghai Summer School – Chinese Political & Legal Culture Program). Sommerskolen tilbyr forelesninger i kinesisk rett og kinesisk rettskultur og politisk kultur. Mer informasjon finner du i vedlagte oversikt med tentativt program.

Publisert 23. feb. 2022 10:09

Oversikten over restplasser finner du her (pdf).

Dersom du er interessert i en av restplassene må du ta kontakt med internasjonal koordinator innen 24. februar, kl. 14.00.